Thursday, September 13, 2007

På topp!

Har nyligen kommit hem från Uppsala. Har deltagit i planeringsdagar för personalavdelningen. 40 duktiga personalvetare från hela landet var samlade. Det var mycket roligt och jag kände samhörighet :) Kändes dessutom väldigt vuxet och lyxigt att bo på hotell och få allting betalt. Självklart hängde jag inte med i allt som diskuterades.. hade fullt upp med att hålla reda på vad alla hette och var de jobbar i Sverige. Nu vet jag i alla fall att jag ingår i kompetensförsörjningsgruppen. En grupp som främst arbetar med rekrytering och utbildning. I mitten på november är det arbetsmarknadsdag på KTH. Gissa vem som ansvarar för den?? - JAG! Det ska bli så roligt. Jag är extremt laddad inför allt som jag ska jobba med. Känner en enorm arbetsenergi.

2 comments:

Anonymous said...

Wow! Det låter superkul! :)

Anonymous said...

Vad roligt för dig!! Hoppas det finns en chans att du får fortsätta där sen! Ha en trevlig helg! kram M