Tuesday, August 07, 2007

Uppdateringstvång

Eftersom detta inlägg känns som ett uppdateringstvång kommer innehållet inte att bli det mest intressanta. Anledningen till att jag inte har skrivit något på ett tag beror på den eviga bloggtorka som har gripit tag i mig. Jag behöver regn (och nu menar jag inte bokstavligen... är väldigt nöjd med den gnutta sol som vi har haft de två senaste dagarna). På tal om något mycket intressant, så har jag fruktansvärda magsmärtor. Kan knappt sitta upprätt. Måste inom kort lägga mig ner med en varm vetevärmare på magen. Och ta det lugnt!!

På söndag åker jag till Stockholm MED BUSS. Om jag överlever fortsätter jag till Lund på måndag och stannar nästan en vecka. Ska träffa G och N. Trevligt, trevligt. Mycket trevligt. Ikväll har jag umgåtts med L och hennes vän A. Det var också mycket trevligt. Äta glass och mat. Alltid trevligt. Det är mycket som är trevligt just nu (förutom magen då).

4 comments:

Anonymous said...

Hö hö, bussresan kommer nog bli mkt spännande ;) Du måste hälsa till Lund från mig! Ta en massa foton och lägg ut här på bloggen så blir jag glad :)

Anonymous said...

Äntligen uppdaterar du! Som jag har väntat... ;-) I alla fall, ledsen om jag inte var så kul att prata med i telefon igår (kände mig trött å upptagen med annat). Långa bussresor är ju inget man vill göra ofta, men när det väl händer så kan det faktiskt vara riktigt trevligt och avkopplande! Packa god matsäck å bra musik och hör av dig om du fortfarande behöver sovplats! /E

Anonymous said...

hej. jag struntar i lösen till bilddagboken... tänkte ha det eftersom visst folk som man känner går in och tittar mer ALDRIG kommenterar, blev lite sur över det eftersom man håller på i flera timmar med bilderna och grejar och så. men men lösen blev för jobbigt. kram!

Anonymous said...

Håll utkik efter en vit hondayi som svischar förbi, då är det jag o sandra som brummar förbi!:) vi åker hemåt på söndag. ha det bra!