Sunday, July 01, 2007

Partysugen

Efter några relativt lugna helger är jag nu SUPER-PARTY-SUGEN!!! Nästa helg bär det av till den stora staden. Har redan börjat fundera vad jag ska ha på mig på lördagens utgång... den gröna partyväskan är ett måste. Den är bara såååååå UNDERBAR. Och jag har inte invigt den än, så det är dags nu. Problemet är bara vad man ska ha till. Funderar på de blå jeansen på bilden. Men upptill??? Måste ju nästan vara något ganska enfärgat och inte så färgglatt, således svart eller vitt. Vitt går inte.. för jag ser ut som ett lik då... så det måste helt enkelt bli något svart. Frågan är bara vad för svart. Ja, jag har ju drygt en vecka på mig att fundera :)

Får lite ångest för mina ytliga och halvt opersonliga inlägg, som till exempel det här, men jag vill inte vara för personliga här på webben och då blir inläggen lite halvt ytliga och tråkiga. Har inte heller tid för så mycket djupa funderingar just nu.

Den här serien, som jag hittade på DN och som numera sitter på mitt kylskåp, tyckte jag var lite smårolig:

3 comments:

Anonymous said...

Kul att åka till huvudstaden! Lite avis blir jag allt.
Du får ut på rean och shoppa ngt kul till din outfit, har sett rätt mycket fint faktiskt!

Anonymous said...

heej! hoppas du får det kanon i stockholm!! Mycket party och några schyssta killar kanske...till och med nån som kanske springer efter tåget?! =) Kram m

Anx said...

M: Jag åker flyg den här gången och jag skulle bli ytterst förvånad om jag ser någon "spillevink" springa efter flyget! :D