Friday, June 29, 2007

Bloggtorka

Ja, det kan man verkligen säga. Anledningen till att jag inte bloggar så ofta numera beror på FET TORKA. Sammanfattningsvis, så här på fredageftermiddagen, kan jag ju säga att jag har haft en ganska bra vecka, både jobbmässigt och privat. På jobbet har jag pysslat med det (numera) vanliga - skrivit och administrerat anställningsbeslut (MÅNGA beslut), fixat med lite utbildningar och lagt ut fler annonser (redigerat annonser). Onsdagen skiljde sig dock något åt! Jag och en annan tjej på personal besökte två byggen, så att jag skulle få en inblick i vad företaget faktiskt producerar. Det var kul. Alltid roligt med utflykter och äta lunch ute. Visste ni (ni som bor i den här staden) att det finns en thai-matrestaurang här? Vid "Margots tuttar". Det var supersmarrigt med thaimat i alla fall. Synd att den inte är belägen lite mer centralt än vid "tuttarna". Privat har jag bland annat tränat och umgåtts med en barndomskompis som är här i veckan.

Trevlig helg (sup och svälg)!

1 comment:

Anonymous said...

Ja utflykter är aldrig fel! Jag ÄLSKAR maten på det thai-stället, trist att de ligger så dumt och har så knepiga öppettider bara.