Monday, July 02, 2007

Efterlängtad

I morse kånkade jag ner mitt berg med tvätt till tvättstugan. Gissa vad som möter mig där nere??? En TORKTUMLARE!!! Vad jag har längtat och saknat denna underbara maskin och nu har vi äntligen fått än. Nu kan jag också få mjuka, härliga handdukar. Antar att min hyresvärd äntligen har tagit sitt förnuft till fånga. Jag förlåter honom alla hans tidigare dumdristiga alternativ till effektiva torksätt. Ni som läst mitt inlägg angående den snåla fastighetsägaren vet vad jag syftar på...

3 comments:

Anonymous said...

Kan man göra annat än grina när dom vrålar mooove that buuuus..och alla är så lyckliga? ;)
Åh vad skönt med bättre torkmöjligheter, jag skrev ganska nyligen ett mail till vår hyresvärd om grymmare torkrum..INGET hinner bli torrt på 3 timmar där.

Anonymous said...

Vart det något gott i lunchlådan då?
Jag stannade inne faktiskt och läste klart en bok, får ta en vända med Nikki sen.
Jobbar du hela sommaren?

Anonymous said...

Stockholm låter mycket najs. Jag är ledig fre + lörd och det ska bli lovely. Grilla lite ikväll..och på lördag.. grillgrill. 3 timmar kvaaar.