Tuesday, June 19, 2007

Tid som rinner iväg

Idag har det varit en trevlig dag på jobbet. De flesta dagar är trevliga, men vissa dagar är trevligare än andra. Så är det bara. Jag har skrivit anställningsprotokoll för tillsvidare anställda. Fixat och trixat med behörighetsutbildningar, bland annat beställt en betongutbildning (låter väl spännande) till en person i höst. Pratat en massa i telefon, vilket är kul. Det får mig att känna mig lite småviktig :) Att fixa med tre utbildningar tog mig hela förmiddagen. Det tar tid att samordna saker! Man tror som att allt ska gå så himla smidigt och bra, men man ska hitta bra utbildningsanordnare (så här i semestertider är det ganska svårt), när man väl hittat en utbildning ska datum och tid stämma för personen som ska gå den, sedan ska en anmälan göras och sedan ska en bekräftelse skickas till deltagaren. Innan man fått tag på alla och fått gensvar har det gått lite tid...

3 comments:

Anonymous said...

Du är så duktig!

Anonymous said...

Vad roligt med ditt jobb, att du får göra det du vill och trivs :)

Jag tycker att du ska in på sidan, till en början så ser den inte särskilt mkt ut..den ser till och med ganska seriös och "sansad" ut men sen när man läser allt mer och mer så inser man att det bara är en massa bajs..

Anonymous said...

glad midsommar på dig imorgon!! kram m