Thursday, June 21, 2007

Midsommar på G

Nu är det dags för midsommar igen. Dessa eländiga högtider, men den här gången kanske det blir skoj. Jag ska ut till en gammal gymnasiekompis pojkväns sommarställe. Vi ska grilla och umgås. En söt liten hund vid namn Dana ska också följa med. Vi träffades idag. Hon är inte lika charmig som charmtrollet Lidas, men hon har helt klart potential! Efter träffen med Dana kliar det tyvärr frenetiskt i mina ögonen och nosen är småtät. Så typiskt.

Nu måste jag ladda batterierna inför imorgon. Känner mig helt slut efter den här veckan. Idag har jag pysslat på med anställningsbeslut, sammanställt befattningsbeskrivningar (ytterligare ett projekt för i sommar), lagt ut fem jobbannonser och jobbat lite allmänt i deras rekryteringssystem "easycruit". Ni har säkert märkt att jag älskar att skriva om mitt jobb, men det är bara för att jag är så stolt. Och det är bäst att passa på så länge det varar...

Ha en riktigt trevlig midsommar!

3 comments:

Anonymous said...

Jag börjar snart gråta här på jobb, är så trött... och sitta o vara trevlig och tålmodig är nog det värsta då! Hoppas du har en härlig midsommar!

Anonymous said...

Hej, hej!
Hoppas att du får en fin midsommar!

/Hanna O

Anonymous said...

Det vart nog mest för att jag var så fruktansvärt dött, och så funkade inte monitorn och tiderna på ngn av skärmarna på hela dan och *argggh*.. Men nu är jag ledig imorrn iaf. Skönt!
Ha så kul ikväll!:)