Friday, June 15, 2007

Fredagskvällens aktivitet

På detta ska jag ikväll:

UME PLAJA
Broparken, Umeå
I samarbete med Umeå parkförvaltning bygger vi upp en playa i centrala stan med palmer, dusch, västindisk musik, glass och dessutom en souvenirbutik med norrländska souvenirer, Elvis-prylar, underhållningsartiklar m.m.!
Kaféutbudet blir glass, kaffe, juice, läsk, smoothies, fikabröd och lunchbaguetter/sallader.Vissa kvällar kommer vi att ha musik, se denna sida för aktuella konserter och öppet-tider då verksamheten är helt väderberoende.
Fredag 15/6 inviger vi med pompa och ståt eller i vart fall musik och servering. Välkommen kl. 20!


Läs mer på www.schmack.se (tyckte det var en liten smårolig idé faktiskt...)

Men det känns inte riktigt som att det är väder för det... åtminstone inte idag... temperaturen ligger typ på 12 grader... BURR! Men, men... De borde ju ha sådan där infravärme (heter det så?) plus filtar man kan låna.

Egentligen hade jag bara tänkt att ta det lugnt. Och titta på min inspelade säsongsavslutning av LOST (missade den i onsdags, eftersom jag var på en födelsedagsmiddag). Jag är dock så fruktansvärt sugen på att träffa folk att jag bara måste ut en sväng ikväll.

4 comments:

Anonymous said...

Nej! Hur kunde jag missa detta?

Anonymous said...

Heej!! Var det härligt på "Playan" igår?! =) Några söta surfarkillar där lr? Här var det lagfest igår med utgång på "Olle´s" och ikväll blir det mer partaj med Jack & Jones gänget och en sväng på Harry´s...åhhh vad jag älskar sommaren och härliga drinkar! Vi hörs! Kram M

Anx said...

Anna: ja, hur kunde du missa det? :)

Maria: Du, det var svinkallt igår! Hurvens! Ha en riktigt rolig festarhelg! Kramen

Anonymous said...

Men hur var playakvällen? :) Vart det lyckat?