Monday, June 04, 2007

Back in business

Första dagen på sommarjobbet. Det verkar riktigt bra. Det kommer nog att bli en kanon-sommar! Det är så fantastiskt att jobba med det man vill. Ni anar inte. Jag älskar det. Att utforma introduktionsprogrammet kommer att bli underbart. Idag fick jag även veta att jag ska hjälpa till med att utveckla personalhandboken också. Har ingen aning om hur detta ska gå till, men kul ska det bli! Har en del tankar kring introduktionsprogrammet. Ska börja lite smått med det i morgon. Idag har det mest varit en MASSA information och hälsa-på-alla-nya-kollegor-göra. Har också hunnit med att skriva lite anställningsavtal. Ikväll har jag tränat och gjort pannkakor. Insåg att jag hade alldeles för mycket mjölk hemma, som går ut idag...

7 comments:

Anonymous said...

Vad roligt med jobbet! Kan förstå att det känns riktigt härligt.., och det kanske kan leda till ngt vidare arbete?
Ja varför finns inte Top Shop i Umeå??

Anonymous said...

Ja det får nästan bli ett sådant, även om jag är mer "svart-vit" av mig.. Får ge det till dig annars om det inte skulle falla mig i smaken;)

Anonymous said...

Vad kul att du trivs så bra på jobbet! Grattis!

Anx said...

Anna: ja, du får göra det :)

Emma: Tackar! Har ju bara varit där i två dagar, men det känns bra.

Anonymous said...

Hej, hej!!
Har första veckan på jobbet gått bra?! =) Full fart lr?
Hoppas du får en skön och solig helg...med lite party kanske! Vi hörs! Kramar M

Anx said...

Maria: Njae.. inte direkt full fart... :) Men det har varit bra. De tar det lugnt med mig i alla fall.

Anonymous said...

Haha, japp..det mesta är provat. Har en rätt bra creme från Apoteket, men sen om jag får eksem så är kortison i princip det enda som fungerar.
Hur har du det på jobbet?