Friday, May 25, 2007

Viktigt med framförhållning

Anx goes clubbing on Saturday night. Och hennes outfit för kvällen, noggrant planerat och genomtänkt sedan måndagen, söt sommarklänning (som är sötare på än på bild) med matchande accessoarer. Skulle så gärna vilja ha ett par röda skor till, men har dessvärre inga... Jag letar och söker men hittar inga bra någonstans. Uppgiven suck! Livet hade kunnat vara värre...

Halsbandet ska självklart inte bäras tillsammans med den gul och vit-randiga tröjan (orkade bara inte ta en till bild på det).
Vad tror ni kära vänner, blir detta bra??? Kvällen är mycket viktig nämligen...

10 comments:

Anonymous said...

ser väldigt synngt ut, kan man inte fp en bild hur det blir på också?

Anonymous said...

kanske lite väl mycket rött??

Anx said...

Sara: njae... inga kroppsbilder på internet... tyvärr!

Anonym: Jasså.. för mkt rött.. njae.. det tycker inte jag.. jag gillar rött ;)

Anonymous said...

Och vart ska du ut och svira då?:)

Anonymous said...

Det ser snyggt ut! Men jag tror det blir minst lika snyggt med svarta skor!

Anonymous said...

absolut itne för mycket rött!!!

Anx said...

Anna: jag var på ett sjukt ungt ställe, som jag inte kommer att besöka igen... vi kände oss verkligen som föräldrar på stan. Never again! Fast musiken var underbar...

E: jo, det blev bra med svarta skor :)

Sara: nä... alldeles lagom mycket rött!

Anonymous said...

Ja nu kan folk åka hem så jag kan få plugga i lugn och ro ;)
Ska du jobba mkt i veckan?
Jag har några timmar på VP annars är det som sagt det sista arbetet som ska göras klart och redovisas.

Ang. hund/kattmaten så låter vi våra få köttmat, känns mest naturligt för dom så..

Anonymous said...

Det gör vi isåfall, väldigt längesen jag jobbade där så du får guida mig ;)

Anx said...

Anna: Självklart ska jag guida dig ;)