Wednesday, May 23, 2007

They're back...

…och de är finare än vanligt ;) Har ägnat en stund av kvällen åt att pyssla lite. Pyssel ligger åter igen högt på listan över roliga saker att ägna sig åt. Min kära vän T har fyllt år och hon ska få ett par ”Vindruvor” i gammelrosa, för hon gillar den färgen, inlagda i en söt rosa presentpåse (från Pärlshopen). Måste tillägga att hon inte läser min blogg, då skulle det ha blivit lite fel.



Eftersom jag var på snabbvisit i den stora staden IGEN (vad jag far och flyger!) idag, så slank jag in på pärlshopen och blev tvungen att inhandla dessa metall-lila pärlor. De var så vackra. Och titta vad fint det blev:


Snart är det morsdag och mamma ska få detta hemmagjorda kort tillsammans med blommor och en cool flugsmällare från Mique.

3 comments:

Anonymous said...

very nice... jag gjorde ju dock misstaget att skriva om örhängena jag köpte av dig i min blogg medan emina verkligen läste min blogg... så det var ju lite klantigt. naj nu ska jag diska, sedan försöka få in ett blogginlägg jag med. de där vindruvsörhängena är verklgien snygga, de andra också förstås, och fint inslaget... I´m telling you... you should start a buissniss (jag kan itne stava)

Anx said...

Tack Sariz! Du är söt du :)

Anonymous said...

Vad fint!!! /E