Friday, April 13, 2007

Svårfångad kärlek

Jag har svårt att släppa tankarna på den. De finns där hela tiden. Jag längtar redan efter den. Jag vill ha den. Så enormt mycket. VÄRLDENS MEST UNDERBARA OCH GUDOMLIGA LÄGENHET. Det absolut mest bedårande jag sett på länge. Finns i en håla som Värnamo. Var där idag och träffade E's brorsa. Kan man ha en mer underbar lägenhet? Svar: NEJ. Vindsvåning med massa små krypin och gulliga gamla detaljer. VILL HA. Det började krypa i fingrarna på mig. Så många inredningsidéer ploppade upp. AAAAAAAH! Frustration. Jaja... nu måste jag förtränga dessa tankar och inse att den där utsökta saken aldrig kan bli min. PUNKT.

Nu sitter jag hemma hos H i Göteborg, där jag stannar till måndag. Då bär det av till den stora staden, där jag stannar till onsdag. Imorn ska jag gå ut med systrarna PERFECTO. Den stora jättekvinnan ska ut och shejka sina lurviga med små, söta glasdockor :)

1 comment:

Anonymous said...

Nästa utgång får du ta och sjunga lite karaoke :) /H