Thursday, April 05, 2007

Anki Anka

Ja, då var man här igen. Back in town. Hoppas det inte blir lika långvarigt den här gången. Men jag ska snart ut och flänga igen. Tänkte eventuellt ta en tripp till Göteborg nästa helg. Igår på jobbet fick jag ett påskägg och en kyckling/anka som heter Ankie. När man trycker på ägget gnäller ankan lite. Gulligt va? Jag blev oerhört förvånad och glad. Fick beröm från VD'n också. Det värmde. Och massa hej då-kramar (inte från VD'n dock...). Känns bra att man gjort ett så bra intryck på folk och att man vunnit personers förtroende på så kort tid. Känns jättebra! När jag kom hem igen fick jag ett påskägg av mams o paps också. Inte bra med så mycket godis när man är godisoman... :S Kommer ju aldrig att bli fri mitt beroende ju. Idag är det tvätta och förhoppningsvis luncha med N samt pumpa som gäller.
Må så gott i påsk!
Kram

2 comments:

Anonymous said...

vilken söt liten anka!

Anonymous said...

Hallå har du somnat?? Uppdatera lite på vad som händer:)