Saturday, April 28, 2007

Beslutsångest

Har varit och shoppat. Den här staden har inte så dåligt utbud ändå. Jag har letat i både Stockholm och Göteborg efter svarta tygskor som är bekväma. Har inte hittat några fina. Här hittar jag två. Det känns dock väldigt onödigt att köpa båda två. Problemet är att jag inte kan bestämma mig för vilka jag ska köpa. Därför behöver jag er hjälp: vilka ska jag välja?

Alternativ nr 1 till vänster och alternativ nr 2 till höger:


Båda alternativen bredvid varandra:


Ikväll blir det utgång och kvällens outfit blir "Anx goes black & blue":


3 comments:

Anonymous said...

halloj!! Jag röstar på alternativ 1 (om du nu bara ska köpa ett par), annars tycker jag att du ska behålla båda, kan vara bra och ha och man kan aldrig få för många skor...säger jag som redan har alldeles för många! haha
Hoppas du får en rolig festkväll!
kram m

Anonymous said...

Jag tycker helt klart att du ska välja alternativ 1 om du måste välja! De är finast både inut(blommorna) och utanpå!

Anx said...

Tack för er hjälp. Jag har bestämt mig angående skorna! Det blir alternativ nr 1. De är bekvämast och sötast.