Wednesday, March 07, 2007

Zzzzzzzzzzzzzzz.........

Idag är jag trött. Har inte sovit så fruktansvärt bra de här nätterna. Det är så tyst i lägenheten! Jag är ju van vid ljudet av en ganska trafikerad väg utanför. Men samtidigt är det skönt att det inte är så lyhört. Har ju stört mig ganska mycket på det hemma. Min kollega var tillbaka idag! Så trevligt. Jag har förutom mitt lilla egna projekt assisterat henne lite. Jag har bland annat beställt två kurser som några i personalen ska gå, lärt mig lite kring direktupphandling av utbildning och skrivit ett betalningsunderlag. Eftersom det var öppet hus idag har jag även besökt de andra avdelningarna och kollat runt lite. Jag träffar så mycket människor att jag inte minns vilka jag har hälsat på eller inte... lite pinsamt ibland... :S

Jag saknar fortfarande att träna och har inte lyckats leta reda på nåt bra träningsställe än. Det måste ju finnas något i närheten där jag bor! Har i alla fall varit ute och gått i området lite. Nu inser jag verkligen hur det känns att vara i minoritet. Det är ganska invandrartätt om man säger så. Jag är en blekis! :)

KRAM!

No comments: