Saturday, March 10, 2007

Träningsabstinens

Idag har jag varit ute och promenerat i området igen. Det var lite trevligare under dagtid faktiskt. Men jag känner mig fortfarande som en blekis ;) Jag har hittat ett träningsställe! Det ligger endast en kvarts promenad bort. En station med tunnelbana (typ tre minuter). Jag tror jag kör på det. Funderar på om jag ska gå på pump imorn kl 11, men det är så fasligt tidigt! Och har eventuellt planer på att gå ut ikväll. Är nog ingen bra idé då kanske. Fast jag funderar faktiskt på att skippa utgången bara för träningens skull. Har enorm träningsabstinens! Pass-utbudet på det här stället var ju inte det bästa direkt... men jag har hittat några pass som jag borde kunna gå på i veckan. Att jag kan tänka mig att skippa utgången ikväll beror inte bara på träningen utan även på att jag var ute igår kväll. Även om kvällen var väldigt lugn så är jag såååå trött idag. Känner mig bakis fast jag bara drack en halv flaska vin och en cider. Knas. Jag och J var först och åt middag på ett jättebra ställe på Söder. Typ sushi-buffé. Jag har trott att jag inte var så mycket för sushi, men det var ju jättegott! Det ska jag definitivt äta mer av. Sedan kom två av J's vänner dit och joinade oss. Sedan gick vi vidare till nåt ställe på Mariatorget. En arbetskollega till mig och hans kompis kom också dit en kortis. Jaja... ikväll ska jag vara så pass tragisk att jag ska titta på Melodifestivalen, sedan får jag se om jag orkar hänga med ut eller inte.

Trevlig fortsättning på helgen!

5 comments:

Anonymous said...

oh sushibuffe.. gott! älskar sushi!

Anonymous said...

Hallå hallå!! Lät ju riktigt smaskens med sushi...man blev ju rätt sugen på det själv nu!
Hur går det på arbetet då, har du kommit "in i det" ännu!? Å imorrn är det dax igen för en ny vecka...hoppas du får en rolig sådan! kram M

Anx said...

Maria: ja.. du.. kommit in å kommit in.. det är ganska mycket nytt om man säger så... men, men.. synd att det bara är en månad. Hinner ju knappt komma in i det förrän jag ska ut ur det :)

Anonymous said...

Hejsan. Så har även jag hittat din blogg. Läser att du jobbar i sthlm för tillfället. Jag kommer från och med mån den 19:e mars och 6 mån framåt att jobba i sthlm. Det betyder att vi kommer vara i samma stad och kanske kan ses? Vad tror du om det?

Kram Tora

Anx said...

Tora: Först måste jag bara fråga är det Ahnlund eller Bokeskog? Har en känsla av att det är Bokeskog. Jag är ju bara i Stockholm månaden ut. Men jag vill jättegärna ses vem av er det än är! Hör av dig på mobben. KRAM