Tuesday, March 27, 2007

Whatta mess

Vi måste städa. Det tog en kvart för mig att hitta smöret. Varningstecken! *sirenljud* Till och med kylskåpet är en röra. Men jag trivs i lite halvstökiga miljöer. Det blir så mycket hemtrevligare då. Så länge det inte är äckligt smutsigt. Och än så länge har vi väl inte närmat oss den nivån. Har dock insett att jag och E lever efter detta (kanske E lite mer än jag):



Men även följande:

"A tidy house is a sign of a wasted life"

samt:

"Boring people have immaculate homes" (egentligen ska det stå "women", men jag gillar inte riktigt den formuleringen).

1 comment:

Anonymous said...

Haha..vad rolig bilden var med hon som stryker trosorna!! Måste visa den för mamma min, hon typ älskar att stryka, mendans jag tycker att det är det onödigaste man kan göra... Börjar det närma sig slutet nu?=( Har projektet blivit lyckat!? vi hörs! kram m