Friday, March 23, 2007

Helg i korthet

Idag har jag ännu en gång fått göra en grej som jag inte är van vid... ALLS. Jag har ringt och kallat personer till intervju för en tjänst som fastighetsvärd. Oj, vad ovant det kändes. Jag är ju så van att vara i den andra sitsen. Men jag är ju snart där igen så bäst att njuta så länge det varar som sagt. På måndag ska jag presentera delar av mitt projekt. Jag är såååååå nervös.

Ikväll har jag och J svullat. Eller rättare sagt jag har svullat. Har klämt i mig en megastorpizza och då menar jag verkligen STOR (dubbelt så stor som vanliga pizzor) plus en STOR bit kladdkaka till efterrätt. Känner mig uppsvälld. Det börjar bli rutin att jag och J äter middag på fredagskvällarna. En mycket trevlig rutin. Idag hade han dessutom något mycket överraskande och roligt att berätta. På tunnelbanan hem började världens sötaste kille prata med mig. Från Malmö. Poppig till max och MYCKET söt. Han skulle till Konstfack. Väl hemma har jag kollat på film i lätt sömnigt tillstånd. Känner att det snart är dags för sängen, eller säng och säng, min kära lilla luftbädd. En gummiluktande luftmadrass, som har varit min säng de senaste tre veckorna. Den är faktiskt väldigt bekväm, men jag börjar sakna min riktiga säng lite grann.

Imorgon ska jag och E bjuda vår gemensamma vän E på middag. Det ska bli mycket trevligt. Och på söndag åker jag till Gävle över dagen. Helgen är alldeles för kort. Swisch! Så är den över. Men jag är ju van vid att ha lördag hela veckan också :)

TREVLIG HELG!

Kram

8 comments:

Anonymous said...

Välkommen till Gävle!:)

Anonymous said...

Vi ses imorgon baby!

Anx said...

Axelina: Tack :)

E: japp, det gör vi ;)

Anonymous said...

hur länge stannar du i sthlm? kram sara

Anx said...

Sara: inte så länge till... till den 4/4. Projektet är färdigt då:( tiden bara rinner iväg... jag får panik :S

Anonymous said...

tja. vill du gå på nattvarieté på fre kväll? kolla in salong giraff på www.orionteatern.se


kram

Anonymous said...

aha oj du kanske är i gävle då förresten...

Anx said...

Sara: I Gävle är jag inte... eftersom jag var där i söndags :) Ja, eventuellt. Vad är det för nåt? Vi kan väl hålla det öppet. Jag flyttar ut från lägenheten på lördag, så vi har ev en del att städa... men kanske kan göra det på lördagen. Vi får höras helt enkelt. Kram!