Saturday, March 03, 2007

Inom loppet av en vecka...

DETTA HAR HÄNT:

- jag har hunnit med att vara två gånger i Stockholm (en gång till också, eftersom jag ska dit igen imorgon)
- jag har lyckats skaffa mig ett jobb (ja, faktiskt!!!). Det är dock bara en projektanställning för endast EN månad. Det är ett litet projekt som jag ska fixa. MEN ÄNDÅ! *big happy face*
- träffat en himlans massa människor, vilket jag tycker är så roligt.
- druckit vin mitt på blanka dagen
- sett en utställning med Sally Mann (amerikansk fotograf)
- börjat en filosofikurs (som jag ska avsluta nu också)
- varit på tre föreläsningar
- träffat en ny kompis (genom kursen), som jag förhoppningsvis ska ut med ikväll
- blivit fett dissad av ett span (as I care... jo, lite faktiskt)

Tala om busy week. Life rules! :D

Eftersom jag nu kommer att bo på annan ort ett litet tag här framöver kommer nog blogginläggen att minska lite grann. Jag kommer dock inte att sluta skriva helt. Jag gillar det alldeles för mycket och är alldeles för besatt för att sluta helt.

Många kramar till er alla!

5 comments:

Anonymous said...

Grattis, grattis, grattis!
kram m

Anonymous said...

spännande, spännande! härligt att det händer saker!

Anonymous said...

Grattis!!:) Du får berätta mer sen.

Anonymous said...

Vilken trevlig vecka (förutom dissen, alltså)! Är det i Stockholm du kommer att bo medans du arbetar med projektet? Berätta mer!

/Hanna

Anx said...

Alla ni som bor i Stockholmstrakten (eller i närheten): Vi måste ses!!! Kram!