Saturday, February 24, 2007

Ett matvrak med ångest

Jag hade på mig min egensydda top igår. Dock utan svart band, då jag inte idats sy fast det än. Idag kanske! Kvällen var lugn. Kom spontant på att jag skulle gå ut vid nio, så det blev ingen förfest. Så en nykter Anx var ute och shejkade sina lurviga (för ovanlighetens skull...). FAST jag inhandlat dricka (i fall att en storfest skulle dyka upp). Men ibland måste man ta det lugnt. Kände mig dessutom helt uppsvälld. Jag lyckades trycka i mig en stor portion fullkornspasta med sås, en chipspåse och en halv chokladkaka på mindre än en och en halvtimme. Tala om bevis på att jag är en eating-machine! Skrämmande. Dessutom, efter vår spontan-utgång, tryckte jag i mig en vegburgare plus mjukglass (i kylan!). Men det smakade bra. Lite ångest har dock kommit krypandes... Får ta en promenad idag (i snöyran) och imorgon ska jag ju träna dubbelpass. Borde lindra ångesten lite. Jag kommer att grundlägga fetma om jag fortsätter så här!

2 comments:

Anonymous said...

Nu kan du läsa lite melodifestival skvaller på min blogg!!:)

Anonymous said...

hej hopp!! hade du kul i fredags!? shakade du bort det du vräkt i dig lr!? =) nå roliga span ute då?
kram m