Saturday, February 10, 2007

Var tog örhängena vägen?

Ja du. Var tog de vägen egentligen? Jo, de finns kvar. Upphängda på väggen eller i mina snibbar. Inga nya har dock tillkommit på ett tag. Lite synd... men jag har inte haft någon inspiration. Den kommer nog. Så småningom. Jag är sugen ibland, men får aldrig tummen ur. Har ju funderat på att starta en ny blogg med bara smyckestillverkning som tema, och eventuellt göra en webbshop av det hela. Jaja.. vi får se. Just nu roar jag mig med att göra skivomslag. Har fått en skrivare av papsen. Den är mycket bra... eller vad sägs om dessa? Man skulle nästan kunna tro att de är köpta, eller hur? Att det är tomt bredvid ett omslag beror på att den blottade för mycket av mig... Det var nämligen en med mina "bästizar" med ett crazy kort på mig och allt. Too much helt enkelt. Tyvärr. Jag är en chicken mc chicken helt enkelt.

3 comments:

Anonymous said...

mycket snygga! fin skrivare verkar det som! kul!

Anonymous said...

får man se det sista?

Anx said...

näe... tyvärr inte... men jag kan skicka det via msn om du är online nån gång!