Saturday, February 10, 2007

Smått kreativ ändå

Jag tvingade fram lite inspiration. Gjorde ytterligare ett svart halsband. Dess längd blev verkligen perfekt. Resten kan man ha olika åsikter om, men inte längden ;) Jag diggar det i alla fall skarpt. Ja, C jag vet vad du kanske tänker... "ännu en svart sak", men jag älskar svarta pärlor och svarta smycken. Så det så!
Man kan trixa lite med pärlorna så att de ligger lite hur man vill. Two in one liksom! Kram och trevlig lördagskväll! Nu ska jag umgås lite med min hemliga gäst...
Måste bara tillägga vad jag blev inspirerad av. Gissa? Jo, tycker ni inte att det liknar en sådan där krattliknande cirkel som man kunde ha i håret förut (som nästan tog bort allt hår från ansiktet, typ ett diadem)? Hårkam kanske det kallas. Jaja... fick i alla fall lite inspiration från en sådan. Man kan ju undra vad halsbandet liknar på bilden till höger... taggtråd?

3 comments:

Anonymous said...

fan vad snyggt!

Anonymous said...

verkligen!

Anx said...

TACK :) Kram!