Wednesday, February 14, 2007

På topp

Trots min pissiga arbetssituation känns mitt liv ändå på topp just nu. Känner inre lycka. Typ knas. På fredag ska jag träffa J, om det är nummer 1, 2, 3 eller 4 har jag ingen större koll på. Känner så många J'sar nu så jag har ingen kolla på vem som har vilket nummer (fem stycken om jag inte har glömt någon). Vi ska i alla fall fira att hennes tenta är gjord. Middag och en massa vin. Och sedan vidare till mitt nya favo-plejs. På fredag ska jag också fika med M. Det var längesen så vi har nog en del att catch up. Jag ska köpa mig något nytt också tänkte jag (så jag blir snyggast på utestället). Måste ju unna mig någonting i "misären"! Ska handla lite nya pärlor också, eftersom jag har ett presentkort som ännu inte blivit förbrukat (konstigt nog).

En anmärkning: var är alla kommentarer? Jag vill ha comments annars slutar jag skriva :P

6 comments:

Anonymous said...

Hej hopp!! Läget bra?! Jaså, du ska va läckraste bruden på stället?? =) Rätt tänkt!! Kul att köpa lite nya plagg, själv har jag shoppat för ca 2000 spänn på bara några dagar...men,men...som jag säger: skynda shoppa innan pengarna tar slut!
Hoppas ni får kul och spana på...här blir det fullt drag och party med melodifestivalen!

Kram Maria

Anonymous said...

Låter skoj, vilket är det nya favvouteställe? Nyfiken!

Anx said...

Maria: självklart ska jag va snyggaste bruden på stället ;)

Emma: Jaa... det börjar på S... och slutar på villan... :D

Tack för kommentarerna! Självklart är det inget tvång att kommentera ;) Jag skojade lite med er bara, men det är ju roligare för mig...

Anonymous said...

Hejhej, jag kommenterade faktiskt INNAN jag läste detta mess! :o) mitt internet har inte fungerat därför jaginte varit synlig. hmmm... såg inte när detta inlägg var skrivet men antar att det är till helgen detta skall ske? hoppas ni får det urskoj i alla fall!

Anonymous said...

Ha så skoj!!:) Själv ska jag ner till fjollträsk och spendera mina få pengar...

Anonymous said...

Hej -här kommer en kommentar (man vill ju inte att du ska sluta blogga)! Ha så kul i kväll, själv ska jag ta det lugnt och ladda för lördagens stockholms-shopping!

hälsar Hanna