Saturday, February 17, 2007

Loj

Jag får ingenting gjort idag. Jag borde städa. Lägenheten har invaderats av dammråttar. Stora, feta råttor som irriterar min nos (prosit). Diskbänken är överfull på smutsig, illaluktande disk. Köksbordet och i princip alla stolar har drabbats av en kläd- och prylöversvämning. Allt är så rörigt. Lika rörig som min messed-up brain. Jag är förvirrad, orolig, smått nervös, paranoid och drabbas då och då av panikångest. Varför då? Ja, jag vet inte. Gårdagens kväll var jättetrevlig. Blev så där lagom salongsberusad (läs ASPACKAD) och somnade nästan på toaletten. Självklart var jag kvällens snygging ;) Idag är jag däremot inte lika snygg... Känner mig smått risig (dock inte så bakis). Ska nog ta och lägga mig i sängen igen. Sova bort den resterande delen av dagen. Zzzzzzzzzzz...

6 comments:

Anonymous said...

halloj bakisbruden!! var det nice igår!? var spanet ute??? själv har jag kvar mitt bakis tills imorgon..längtar inte alls.
Nu ska jag snart iväg på partaj och se melodifestivalen...sen blir det utgång och PARTY!!!
Here we go...ö-vik!!

kram m

Anx said...

M: nä, spanet va inte ute den här gången. Men det visste jag nästan... hoppas du också hade skoj! kram kram

Anonymous said...

ajdå bakis är inte kul...själv så är jag tillbaka efter en helg i fjollträsk! Nu längtar jag redan till nästa helg då det blir melodifestival här i stan!:)

Anx said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Din stackare, hoppas du har hämtat dig nu... och att diskfen kommit på besök ochs tädat upp åt dig :oD Kram Sara

Anonymous said...

ANKIE! MSN la av, därför jag försvann så hastigt och nu har jag ny mobil och av någon konstig anledning så har jag inte ditt nummer längre (antagligen hade jag sparat det på den andra mobilens hårddisk eller vad det heter) så jag kunde inte messa... du kan väl skicka ditt nummer över MSN nästa gång vi talas vid? Kram!