Wednesday, December 06, 2006

Vindruvsklasen

Mitt senaste verk. Bedårande. Bilden likaså.

7 comments:

Anonymous said...

Halloj!! hur är läget med dig? något nytt på jobbfronten?!
Coolt örhänge måste jag säga!! De blir ju bara bättre och bättre...du får satsa på den karriären tills det dyker upp nåt annat!! Du kanske kan sälja in dig på Kii???
Ha det gott! kram maria

Anx said...

Näe.. jag vill inte sälja mina små raringar... inte än i alla fall. De är för dyrbara för det! Ha det bra själv! kram

Anonymous said...

fina fina:)

Anonymous said...

hej Ankie! vilket fint örhänge!
Ha det så bra, kram Linda

Anx said...

Tack tack! :)

Anonymous said...

Åh sketasnygga! de skulle jag vilja ha! även fast jag inte har hål i öronen :oD får man köpa ett par för en hundring?

Anx said...

Till Svinto: Är du seriös? Ja, men självklart. Kan ju ta lite fler kort på dom, så du får se, innan du bestämmer dig.