Friday, September 22, 2006

Uppraggad?

Hmmm... ragg eller inte... en kille kom nyss och frågade efter mitt namn. Vad tror ni? Var det ett raggförsök? Jag har ju sett han gå förbi här och spana lite :) Det värsta är att jag har säkert uppmuntrat det hela genom att spana tillbaka. Men vad gör man i en bunker? En oskyldig flört kan dessutom aldrig vara fel. Killen måste dock vara skum på något sätt. Hur många går fram till en vilt främmande människa? Om han nu inte tror att han redan har halva inne. Hoppas inte. För det har han ej.

5 comments:

Anonymous said...

Hej Ankie!
Vem är den skumma raggaren då? En spännande person förhoppningsvis..

Jag kommer upp till Umeå på onsdag eftermiddag och stannar till på lördag morgon! Hinner du ses nåt?
Vore kul!

Anonymous said...

hahah det är bra ... nåt skoj måste man ju ha!

Anx said...

Emma, jag är ledig nästa vecka. Men åker till Gävle på fredag. Stannar till söndag. Men på torsdag kanske vi kan ses? Har planer för onsdagskvällen.

Anx said...

Jag har ingen aningen om vem den skumma raggaren är.. nåt skummo förmodligen. Men det är alltid kul med lite uppmärksamhet :)

Anonymous said...

Ok, jag har uppsatsseminarie på torsdagen kl 13-17 och sen ska jag på modevisning (Ja, det är sant :) med mamma på kvällen! Vet inte hur länge det håller på, så vi kanske hinner ses efter det! Ska kolla upp tiden!