Thursday, September 27, 2007

Dags för helg

Ja nu är det dags tycker jag. Behöver vila lite. Får besök av mina päron i helgen. Det blir mysigt. Nu är första steget i rekryteringsprojektet avklarat - annonserna är ute!! På söndag går de sista annonserna ut i dagspressen. Sedan kommer förhoppningsvis massa ansökningar... Jag längtar! På onsdag åker jag till Borlänge för att vara medlyssnare på tre intervjuer. Gissa när tåget går på morgonen? 6.14... någon idé att man ens går och lägger sig??? Är inte hemma förrän nio på kvällen. Tänkte dock ta igen det genom att gå tidigare på fredagen, då min bästis-kompis T kommer och hälsar på! Fick höra av min chef idag att hon tyckte jag var duktig, att jag var vass. Det var roligt att höra. Idag efter jobbet var jag på intervju på Röda korset. Tänkte börja arbeta ideellt som jourhavande kompis (om jag får vill säga) någon gång sådär ibland. De verkar gulliga där.

1 comment:

Anonymous said...

hej! ja...visst ska det bli skönt med helg?! verkar som du har fullt upp på jobbet, här är det oxå full fart..styrelsemöte och träff med ägarna igår och idag..puh!! Intensivt kan man säga. roligt att du får besök i helgen, hoppas ni får det trevligt! kram m