Tuesday, May 08, 2007

Vilket fantastiskt liv!

Mitt liv är så underbart just nu att jag nästan måste nypa mig i armen för att inte tro att jag bara drömmer. Min sommar är räddad. Igår fick jag veta att jag har fått sommarjobb på en PERSONALAVDELNING. Okej, det är bara en ynka sommar. Men en superbra erfarenhet och det känns som att det kan bli ett toppenroligt jobb. Jag längtar tills jag börjar! Tyvärr är det inte i den stora staden, utan i "norrlands-staden". Fast va fasen! En sommar överlever jag. Särskilt när jag får jobba med det jag vill. Jag ska sköta det löpande personalarbetet och få några egna projekt, bland annat att utforma ett introduktionsprogram för nyanställda. Ska bli sååååå kul. Just nu är jag bara livrädd för att de ska ändra sig. Att de ska ringa imorn och säga att "nej, tyvärr.. vi vill inte ha dig". Då dör jag. Av sorg. För att bre på om min lycka ännu mer kan jag ju tillägga att jag var på en lyckad date igår också... Lucky in love och lucky in work! I so deserve it.

7 comments:

Anonymous said...

Stort grattis!!! Som de säger: plötsligt händer det! kram m

Anonymous said...

GRATTIS!! Där ser du, till slut kommer jobbet. Och det där kommer leda till nåt annat. och vad roligt med lyckad date. ser framemot att få höra mer! kram

Anonymous said...

Grattis, å gu så kuul!!! Jag visste det, att snart så kommer det.
Vi höres. Kram. H

Anonymous said...

Jag instämmer med ovanstående kommentatorer: ett stort GRATTIS!!Både till daten och jobbet!

/Hanna

Anonymous said...

härligt ankie! allting ordnar sig alltid, det gör det... somamren är lång :o)

Anonymous said...

Verkligen GRATTIS till jobbet! Det verkar vara perfekt för dig!

Anx said...

Tack för alla gratulationer! Men det är som sagt bara ett SOMMARjobb... (å där kom pessimisten fram...). KRAM på er!