Friday, December 22, 2006

Redo för jul

Idag efter jobbet avslutade jag min julshopping för i år. Jag är klar med alla köpta julklappar. Så skönt. Några som jag ska tillverka själv har jag dock kvar. Kvällen har jag ägnat åt julklappsinslagning. En fin liten hög blev det, inte sant? Klapparna saknar emellertid snören, men det får jag fixa hos mamsen och papsen. Jag orkade inte vara lika ambitiös med inslagningen som min vän M är. Hon gör världens finaste paketinslagningar. Julgranen och bocken har också blivit framtagna ikväll (ja, jag vet att ena ljuset i ljusstaken sitter snett). Städat har jag fortfarande inte gjort. Imorgon. Självklart glömde jag att göra ett viktigt ärende på stan idag (inhandla vin på systemet), så jag måste ut i julstressen imorgon igen. Urs. Psssss... kolla in min kompis D's och hennes pojkväns söta små "barn" här nedan (bredvid bocken och granen). Så gulliga!

1 comment:

Deepak Gopi said...

Hi:)
May your xmasholidays be filled with Joy and many Happy Memories.
Merry Christmas and Happy New Year.