Thursday, December 21, 2006

Kanontoppen

Hittills har veckan varit kanon. Iförrgår ringde de från ett litet bemanningsföretag här i stan och frågade om jag kunde jobba lite på kontoret, dock bara några dagar. Och inte inom personal. Men ändå. Jag är nöjd. Förhoppningsvis kanske de vill ha hjälp efter nyår också. Håll tummarna mina gullungar! Idag hade jag lovat bort mig på mitt gamla jobb. Så här sitter jag i bunkern. Men med ett leende på läpparna för allt är så bra. Har träffat trevligt folk på sistone och många av mina kära vänner kommer snart hem igen (jobb betyder faktiskt inte allt här i världen). Fest är inplanerad på annandagen. Jag fick tag på biljetter! Jag är så glad. De ringde igår och sa att de fått in fler. Toppen i botten! KRAM till er alla.

5 comments:

Deepak Gopi said...

Hi from India

Deepak Gopi said...

Just to say Merry Xmas for you and your family. I want you to get all the things that you wish to get, to be all the happy you want to be, and to receive all the blessings you might need anytime.
I know a professor of
Masscommunication ar karlstad university,His name is ParLungren,last week he was in India.

Anonymous said...

Roligt för dig!:)

Anonymous said...

Ny pojkvän ovan? :-)

Anx said...

T: nu ska vi vara snälla... :)