Wednesday, September 06, 2006

Var är ljuset?

Jag måste försöka leta efter ljusglimtar, men just nu känns allt som ett totalt jävla mörker (och nu gjorde jag ofrivillig bandreklam). Det känns helt svart. Inte ens min favoritfest på lördag känns kul. Snyft. Jag har emellertid startat några av mina kreativa projekt. Igår gjorde jag två halsband och ett par örhängen. Örhängena fick T. Hon blev fin. Ena halsbandet är jag riktigt nöjd med. I like. Mucho. Och nu har jag pärlbrist. Kan man göra örhängen av knappar? Har hittat några riktigt fina. Svarta med röda prickar på. Måste bara ha en borr. En smal. Finns det någon till utlåning?

Jaha. Nu utstrålar jag tydligen negativ energi på 50 meters avstånd. Men ta ut mig på en åker och skjut mig då. Alla andra är verkligen dumma i huvudet. Idag.

2 comments:

Anonymous said...

Ankie, det kommer att ljusna ska du se, om inte annat har du ju lagerarbetet att falla tillbaka på ;)

Anonymous said...

Förresten, fint halsband!