Monday, July 09, 2007

Trötter

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......... var är sängen??? Efter tre nätters usel sömn, snarare NOLL existerande sömn, är jag helt SLUT. Sängen nästa. Det känns som att jag skulle kunna sova i en vecka. Träningspasset efter jobbet tog helt död på mig. Att skriva detta inlägg känns extremt ansträngande. Men det är för tidigt att göra natt. Min kropp får lov att vänta.

Det var underbart att vara i den stora staden igen. Trots det ihärdiga regnandet så mös jag mig i genom helgen. På fredagen träffade jag G en stund. Sedan åt jag och E pizza. Mycket god pizza! På lördagen var jag och E på moderna museet (hur fasiken stavas det??? - men ni fattar nog). På kvällen åt jag middag med J, I och några till. Sedan hängde jag med G typ hela natten. Var på en rätt kass klubb, men det är ju sällskapet som gör det, inte sant? ;) Söndagen inleddes med lunch med J, E och I samt avslutades med lite häng med G (blev många "med" i den där meningen...).

Nu orkar inte Fröken Trötters kropp kämpa emot något mer. Nu gör hon natt.

Sov så gott mina vänner!

3 comments:

Anonymous said...

helgen kanske var värd all trötthet skulle jag tro...inte sant?! =) vill oxå mysa med nån...hallå, vart är du söta kille?!
kram m

Anonymous said...

tröttheten verkar ha lamslagit de flesta tycker jag. Jo brev kommer! Det har bara varit mycket och jag har inte haft ork eller tagit mig tiden att skriva. Det kommer...

Anonymous said...

Mmmm, pizza...det hade jag kunnat tänka mig till lunch :) varför finns inte Pizza Hut i Umeå? och Grafitti Café..ibland blir jag sur på denna staden.
Alla dessa tidiga morgnar gör mig väldigt trött med..men men...what to do?