Wednesday, January 17, 2007

Rastlös

Ett surdjur refererar livet ... haha... roar mig med att kolla in andra bloggar på mitt händelselösa jobb. Av någon anledning höjs min blogglust enormt mycket när jag är på mitt extrajobb. Hade nyss besök av killen som gjorde ett misslyckat raggförsök i somras. Han köpte ett busskort (vad annars?). Det blev lite pinsamt. Han kollade in min bak. Det gillar vi INTE. Och jag lovar att han var extra besvärlig, och ändrade sig om startdatum, bara för att jag skulle stå kvar extra länge med min bak i hans blickpunkt. Pervo!

Jag har en tendens att uppdatera mina inlägg lite då och då, som ni få läsare som besöker bloggen frekvent kanske har märkt. Detta är en sådan uppdatering i alla fall. Jag kunde inte stå emot frestelsen idag. Jag åt ett wienerbröd. Skäms. Men jag blev faktiskt bjuden. Killen jag jobbar med idag var så gullig att han bjöd mig på ett. Då kan man ju faktiskt inte säga nej. Nu sitter jag med ångest och tänker på alla miljoner kalorier ett wienerbröd innehåller. Det hade varit lugnt om jag säkert visste att jag skulle träna idag. Jag vet dock inte om jag vågar. Har ont i halsen. Och jag som är bjuden på fest i helgen. Jag får inte bli sjuk. Nu är det bara kurering som gäller.

3 comments:

Anonymous said...

Ja se karlar :oD

Anonymous said...

har för mig att jag sett ett ordspråk som lyder:
"Alla livets goda ting är antingen förbjudna, syndiga eller innehåller för många kalorier". Nåt sånt var det iaf och det kan ju stämma! Men jag tycker att man kan få unna sig lite kalorier ibland om man är duktig i övrigt!! Och det är du väl?! =) kram m

Anx said...

Jo, det är jag kanske :)