Wednesday, December 27, 2006

Det röda halsbandet och den svarta örnen

Igår på festen saknade jag ett rött halsband. Idag köpte jag ett efterlängtat, RÖTT halsband på en secondhand-butik. Anledningen att jag inte gjort ett eget är att jag inte hittat några pärlor som är i likhet med sådana som jag ville ha. Dessa är det närmaste jag kommit. Halsbandet är en aning för kort (endast en aning), men det fungerar.


Igår på vår "återträff" fick jag upp ögonen för detta bedårande örhänge. I like. Mucho. Och vill ha...

2 comments:

Anonymous said...

tjingeling!!
Läste i tidigare inlägg att du skulle jobba på ett bemanningsföretag några dagar...kul!! Är du där och jobbar nu lr?! Hoppas att det kan leda till något! =)Själv är det fullt upp med jobb, fabriken på dagarna och så har jag varit och extraknäckt på jack & jones efteråt + några lördagar. Man får passa på att jobba medans man får! Ha D gott! kram maria

Anx said...

Hej! vi kanske kan uppdatera våra liv via msn istället nån dag :)