Thursday, October 19, 2006

Min lediga dag

Igår var jag ledig. Jag började dagen med en höstpromenad i det vackra,
men KALLA, vädret.

Sedan tog jag bussen en bit utanför staden för att behandla mina fötter för andra gången i höst, så kallad fotvård (har lite problem med fötterna om man säger så).

Efter fotvården blev det lite shopping och lunch med T. Efter lunchen var det latte-dags med T nr 2. Mycket god och norrländsk latte (latte med hjortronsmak). T tog något te-inspirerat. Latte med tesmak, går det? Ja, något sådant var det i alla fall.

Efter en mycket trevlig dag kom jag till slut hem (home sweet home) och då satte jag igång att pyssla. Blev så inspirerad av C att jag blev tvungen att göra lite kylskåpsmagneter.

2 comments:

Anonymous said...

Du får nog högsta poäng på pensionärsvarningen nu när du går på fotvård;) fast det är ju bra förståss...:)
Fina kylskåpsmagneter! Jag har tips på andra kylskåpsmagneter också, kan maila dig länken sen. Läste aftonbladet att i dalarna har det kommit 20 cm snö! bbrrrr....

Anx said...

Det får du gärna göra! Ge mig tips på andra magneter alltså. Jag tycker dina var superfina. Jag hittade tyvärr inga bra grejer att ha som motiv (förklaring till Bamse-motivet). Jag får kanske köpa en tidning eller nåt.