Tuesday, October 31, 2006

Färger

Jag älskar färger. Färger jag gillar bäst just nu är: lila, gul, grön och röd. Förut var rosa en (s)kär favorit. Det är den fortfarande, men främst i inredningssammanhang. Förra sommaren tyckte jag dock att det blev för mycket rosa/rött i lägenheten så jag bytte ut mina sirisröda gardiner till gröna istället. Grönt är skönt. Det är dessutom en ganska glad och uppmuntrande färg. Att jag tycker om färger märks även i min klädkammare. I klädsammanhang är favoriterna just nu en lila kofta med en gul top under plus mina nyinförskaffade svarta byxor (superduperbekväma). En annan favorit är min röda kofta. Den blev emellertid väldigt dålig på bild och fick därmed inte vara med på ett hörn.





5 comments:

Anonymous said...

ja det var färgglatt! Är det dina handdukar?! Jag är jättetråkig och har alldeles för mycket svart i min garderob...

Anx said...

näe.. det är inte mina handdukar.. hallå! :) det är stickade tröjor och toppar. Jag har också mycket svart... svart är snyggt.

Anonymous said...

hihi jaha.. är lite närsynt:)

Anonymous said...

nä föressten nu ser jag ju! alltså jag menade den bilden med färgerna. såg inte vad det var. men ser nu att det är ju säckar med färgpulver, eller hur? klart jag såg dina tröjor!:)

Anx said...

Ja, jag tänkte väl :) jo precis.. säckar med färgpulver.