Tuesday, August 15, 2006

Tandkrämsskum

Jag är en sådan där person som kan borsta tänderna i en evighet. Och det är inte för att jag vill vara kliniskt ren i munnen (ja, kanske lite) utan främst för att jag helt enkelt glömmer bort vad jag håller på med. Så jag står där och borstar och borstar och tänker på helt andra saker. Till slut kommer jag på mig själv att jag har tandkrämsskum över hela ansiktet och håller på att kvävas i mitt eget skum. Då är det dags att spotta.

Jag ska träffa Någon på lördag. Igen. Nöjd.

2 comments:

Anonymous said...

Det här var kul att läsa!:) så att man skrattar högt.. Kom att tänka på att du nog har svarat i telefon ett par gånger samtidigt som du borstat tänderna!
Men det är ju bara bra att du borstar noga.. så slipper du hål och dyra tandläkarbesök! :)

Anx said...

Alltid kul att man kan glädja någon! Kom du ihåg att jag i princip var besatt av att borsta tänderna när jag hade tandställning? Hade flera olika tandborstar.. i olika storlekar. Allt för att komma åt överallt. Det är väl något men efter det antar jag :)