Wednesday, August 16, 2006

Senil tydligen

Nu har jag träffat en kvinna två gånger. Och jag kan inte erinra mig henne över huvudtaget. Hon verkar dock bekant. Det gör hon. Första gången vi träffades trodde hon att jag var en teatertekniker (eller nåt liknande... rätt kul faktiskt.. jag som tekniker.. haha), men andra gången vi träffades (idag) berättade hon att vi har gått i samma klass tydligen. Och till och med haft grupparbete tillsammans. Det finns dock en förklaring till att jag inte kan komma ihåg henne. Kvinnan har nämligen blivit lite sjuk och ser inte likadan ut längre. Hennes röst är väldigt bekant, men jag kan inte komma ihåg vem hon var i den klassen. Jag försöker, men kommer inte på det. Det känns hemskt. Men jag får skylla på att vi endast läste en tio poängskurs tillsammans och det var för två år sedan.

No comments: