Friday, August 11, 2006

Lyckorus

Det händer väldigt mycket just nu. Och jag känner mig på G. Igår fick jag värsta lyckoruset. Lyssnade på samma låt i två timmar och kände mig helt i trans. Hade så trevligt på lunchen igår. Skrattade mig igenom den. Jag älskar allt just nu. Ikväll ska jag vara med underbara U och D. Imorn ska jag på "vuxenpartaj" med 30+ are. På söndag får jag träffa Någon (jag hoppas bara att det inte är därför som jag känner mig som Sveriges gladaste människa). Jobbar min sista vecka nästa vecka. Åker bort om cirkus två veckor (i en hel vecka). Sedan blir jag arbetslös. Det är väl inget att hurra för precis. Men det gäller att se det positiva i arbetslösheten (som en klok vän sa). Jag ska försöka göra en massa kreativa saker. Och träffa så många människor som möjligt (som jag tycker om). Jag ska bara omringa mig med underbara personer som gör mig lycklig!

No comments: